13:47:48 - 25 مهر 1403

شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین دژ

دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1403/07/23 - 08:42
  • - تعداد بازدید: 26
  • - تعداد بازدیدکننده: 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z2t9
به گزارش مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ

بازدید کارشناسان معاونت درمان از بخش دیالیز بیمارستان شهید راثی شاهین دژ

با پیگیری‌های دکتر شجاعت مدیر شبکه بهداشت و درمان حضور و بازدید مسئولین ارشد دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ به منظور ارتقای خدمات دیالیز صورت گرفت.
روز یکشنبه مورخ 22 مهرماه دکتر محمدی و دکتر حسینی،از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، با هدف بررسی وضعیت موجود و توسعه خدمات دیالیز، از بیمارستان شهید راثی شهرستان شاهین‌دژ بازدید کردند. این بازدید نویدبخش تحولات مثبتی در حوزه دیالیز شهرستان شاهین‌دژ است.
در این بازدید، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی از بخش دیالیز بیمارستان بازدید کرده و با بیماران دیالیزی و کادر درمانی بخش به گفتگو نشستند. در این دیدار صمیمی، بیماران دیالیزی به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداخته و مسئولین دانشگاه نیز به سوالات آنان پاسخ داده و قول مساعد برای رفع مشکلات موجود را دادند.
دکتر محمدی در این بازدید، ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان بر اهمیت توسعه خدمات دیالیز در شهرستان شاهین‌دژ تاکید کرد و گفت: "توسعه خدمات دیالیز و ارتقای کیفیت زندگی بیماران دیالیزی، از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی ارومیه است. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با همکاری مسئولین محلی و کادر درمان بیمارستان، خدمات دیالیز در این شهرستان به بهترین نحو ارائه شود."
دکتر حسینی به ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه‌های دانشگاه برای توسعه خدمات دیالیز پرداخت و گفت: "در نظر داریم با تامین تجهیزات مورد نیاز و افزایش تعداد تخت‌های دیالیز، خدمات دیالیز در شهرستان را به استانداردهای ملی نزدیک کنیم."
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 10319
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب