11:58:41 - 27 مهر 1403

شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین دژ

دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1403/07/26 - 08:42
  • - تعداد بازدید: 23
  • - تعداد بازدیدکننده: 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zpv9
به گزارش مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ

برگزاری همایش سلامت روان در محیط کار

 

به مناسبت هفته سلامت روان و با شعار "اولویت امروز، سلامت روان در محیط کار"، همایشی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین دژ برگزار شد. این همایش که با استقبال گسترده کارکنان حوزه سلامت همراه بود، بر اهمیت توجه به سلامت روان در محیط‌های کاری به ویژه در بخش بهداشت و درمان تاکید کرد.

در این گردهمایی مهم، جمعی از متخصصان و مدیران حوزه سلامت از جمله دکتر رحمتی (سرپرست بیمارستان شهید راثی)، دکتر محمدیان (سرپرست مرکز بهداشت) و دکتر محمدپور (روانپزشک بیمارستان شهید راثی) حضور داشتند. همچنین، کلیه همکاران شاغل در مجموعه شبکه بهداشت و درمان در این رویداد مهم شرکت کردند.

دکترمحمدیان در این همایش با اشاره به نقش حیاتی سلامت روان در افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و بهبود روابط بین‌فردی در محیط کار، بر ضرورت توجه ویژه به این موضوع تاکید کردند. 

دکتر محمدپور، روانپزشک بیمارستان شهید راثی، در سخنانی بیان کرد: "سلامت روان کارکنان تنها به نفع خود آن‌ها نیست، بلکه بر کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران نیز تاثیرگذار است. یک کارمند با سلامت روان مناسب، توانایی بیشتری برای ارائه خدمات با کیفیت و همدلی با بیماران را دارد."

همایش هفته سلامت روان در شهرستان شاهین دژ، گامی مهم در جهت ارتقای سطح سلامت روان کارکنان حوزه سلامت به شمار می‌رود. امید است با اجرای برنامه‌های مدون و مستمر، شاهد بهبود چشمگیر سلامت روان کارکنان و در نتیجه ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران باشیم.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 10455
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب